2007/06/03

Bitakoraren aurkezpena

Nire bitakoran gorren hezkuntza prozesuaz hitz egingo dut. Hemen txikitatik nola ikasten duten, bai zeinu hizkuntza eta bai ahozko hizkuntza kontatuko dizuet, eta nolako bidea egiten duten eskolatik unibertsitatera ikusiko duzue.
Pertsona hauek zailtasun ugari dituzte haien garapenean eta egia esanda, gaur eguneko gizarteak ez die asko laguntzen, nahiz eta gaur egun aukera gehiago edukitzen dituzte ikasketak gauzatzeko orduan. Oso zaila da haientzat soinuz beterik dagoen mundu hau ulertzea eta bizitza normal bat eramatea, beraz haien esfortzua oso handia izango da bai ikasketetan eta bai eguneroko errutinan.
Gai hau aukeratu dut orain dela hiru urte gutxi gora behera gorren mundu honekin topo egin nuelako. Bi urtez gorren zeinu hizkuntza ikasten egon nintzen eta oso mundu interesgarria iruditu zitzaidan, pertsona oso bereziekin topo egin nuelako. Horregatik zuekin gai honi buruzko hainbat gauza konpartitzea erabaki dut, eta zuentzat ere intesgarri izatea espero dut.

No hay comentarios: